31 March 2013

Just a...


Ya Allah, please let me live long enough so that I can repay my parents with good deeds, taking care of them when they are old, provide them with enough food, comfortable place to live in, and happiness knowing that their children would do anything for them.
Let me live long enough to show my parents how much I love them.
Please.


Love , Yana ♥

28 March 2013

Craziness Happened










At Putrajaya :)







At Times Square :)






At KTV's :)

Love , Yana ♥

03 February 2013

My Hand-phone's Collections


Phone: Nokia 3210
Duration: Form 1 - Form 2

Phone neh my sister kasi lepas die beli phone baru. I guna phone neh dengan casing kayu color coklat. Curik2 bawak pegi skolah. Then my friend's said phone neh kalau baling kt pengawas mesti benjol hahaha.

Phone: Nokia 2100
Duration: Form 3 - Form 4

Phone neh pulak my mum kasi lepas my 3210 rosak. I pakai casing color biru just like the picture. I tak pena bawak pegi skolah sbb sayang, takot kene rampas haha. One thing yg I suka bout this phone die punye lampu screen color putih.

Phone: Nokia 3100
Duration: Form 5 - Early Matriculation 

This phone I beli sendiri guna duit I keje part time kt kedai roti haha. Casing I pakai color dark blue. Mase tu excited sbb first time pakai phone screen color. Mms color hehe.

Phone: Nokia 6300
Duration: Matriculation - Uitm semester 1

Phone neh pulak I mintak tolong kawan I beli. Dekat JB yaw! Sbb nk murah mase tu duit x cukup haha. Pakai duit elaun matrix haha. Phone neh ringan gila. Keypad die pun best. Tapi phone neh rosak :( Asek on off sendiri je.

Phone: Nokia 6500
Duration: Uitm semester 2 - Uitm semester 5

Sebab previous phone asek rosak so I beli phone neh. First time pakai slide and its kinda cool. Tp sbb I suka bukak tutop so rosak jugak haha. Keypad die tak boleh tekan. Sebab harga nk repair mahal so I trade in je.

Phone: Nokia C6
Duration: Uitm semester 6 - Early practical

Then I beli fon neh. Antara fav I jugak phone neh. Mase neh I da start pakai whatsapp dah haha. Excited sbb free kan haha. Phone neh tak rosak pun tapi sebab I nk try pakai samsung so I trade in phone neh dekat colleague I.

Phone: Samsung Galaxy S2
Duration: Practical - Raya 2011

Android pertama I pakai. Awesome! I sayang gila phone neh. Beli murah lepas tu tak penah buat hal. Tapi jodoh x panjang phone neh hilang mase raya. I tertinggal atas kereta then jatoh bile I patah balik dah takde phone tu. Terus takde mood I nak beraya. I sampai demam la haha.

Phone: Samsung Note 2
Duration: Currently used

Android kedua I pakai. Awesome jgk! Hopefully jodoh panjang dengan phone neh :)

Love , Yana ♥