03 February 2011

Mandi Mandi



yesza , sekarang musim hujan tapi semangat nak pergi mandi kat gabai memang berkobar-kobar ! mungkin sebab jpa dah masok ? hehe tapi tak bole boross , bear in mind kuncup sebab next sem jpa masok oktober ! disebabkan start sem baru dah diselaraskan oleh gov mule on september . aduh aku dapat bayangkan macam mane aku pokai nanti (_ _'') mungkin dah sampai mase aku kutip semua hutang2 aku ? yess yess BINGO ! okay , nampaknye dah melencong ke laut hehe nak cerita pasal gabai sebenarnye ! okay , pagi2 hujan memang malas nak bangun tapi sebab shireen dah sampai depan uma so terpakse lah membutangkan mate sebesar mungkin hehe . perjalanan diteruskan lepas amek leen , ruby and shee . sampai gabai kene naek tangge yang tinggi menjunam yang amat ! kalah tangge saas uitm hehe dan aku ? memang takde stamina pagi tuh , rase nak pengsan :( tapi kuatkan jugak lahh ! sampai jewp kat atas ramai giles budak laki hadoi potong betol ! tapi aku tak pikir pape da , nak mandi jewp haha teruss dush dush !!






baru mandi 30 minit aku naek atas cari nasik haha memang terbaek kawan2 aku masak ! SEDAP tengs u olss :) then kemas2 turun mandi kat bawah pulak sebab dak2 laki makin ramai huhu kat bawah lagi besh and lagi sejuk ! sempat jumpe model plastic berbaju puteh hihi :D lepas puas mandi kitorang balik and aku sebagai driver memang penat ! co-driver yang laen dah layu jewp kat belakang tuh ! naseb shireen teman kalau tak sesat aku hehe 


Love , Yana ♥

4 comments:

keyna said...

huhu best nyer!
rumah korg dekat2 ke we?

RuBiE ZaiNuDdin said...

huhu..sebok kan bdk laki bebanyak tue..
kalau tak boley lelame kt ats..
tp kt bwh pon ok jugak..kan..kan..;)

btw, thanx kuncup..sudi amek saya...^_^

Kuncup Here said...

keyna : xdelah dekat pon , aku amek dorg ..

ruby : tengs jugak for the day hehe nnt free2 kite kua lagi ea ? huhu besh2

RuBiE ZaiNuDdin said...

yup..kte kuar lg..;)