09 December 2010

Our Souls To Take



kejadian adalah pada 9 december 2010 tapi post ini telah di-delay sehingga ke hari ini . mungkin sebab kemalasan yang melanda author semakin menjadi-jadi bile cuti hanya tinggal seminggu lagi hehe . atau mungkin sebab author makin hari makin bosan dengan cara penulisan die hingga idea yang di harap tak kunjung tiba . so , kalau entry kali neh berbau agak kebosanan please kindly ignore my writting dan focus pada gambar2 di bawah sahaje :)

kami meet up kat mid velley and macam biase aku lah yang paling lambat . okay guys , aku bukan sajesaje datang lambat tapi sebab abang aku pakai kete and aku takde transpot :( duhh geram but still grateful dapat jugak jumpe u all hehe . cite my soul to take yang korang beli tanpa pengetahuan aku tuh memang kurang menarek ! haha ! walaupon besh farihah kate tapi still aku boleh bagi 4 over 10 jepp :S then , were having cake sempena convocation untuk izyan ! ohh izyan , happy graduation day ! i am looking to grade with u 2012 nanti yeay ! same goes with the others :) tapi bole grade ngan izyan & leen jewp sebab same uni haha :D were having fun as usual , gelak tak hentihenti , biase lah , black crows bersatu haha . im all tired and arrived home at 9 since i went to my sis office and wait for her ;)










Love , Yana ♥

No comments: